mandag 3. desember 2012

Juleinspirasjon VI

Folk som lærer for å leve, har annerledes hastverk enn folk som lever for å lære. (Nikolai Frederik Severin Grundtvig)

En særdeles hyggelig helg er tilbakelagt i Kristiansand. Med så mye gode følelser og opplevelser jeg har hatt de siste dagene, er det med en god ro og takknemlig jeg går inn i en ny og innholdsrik uke.

Jeg lovet mer juleinspirasjon, og dagens bilder kan vel sies å være fulle av julestemning. Det synes i alle fall jeg, da jeg fotograferte i butikken til Rivièra Maison i Sandvika. Dette er en butikk jeg må innom de gangene jeg er på Sandvika Storsenter. Jeg vil fremheve de ansatte i denne butikken, de er alltid blide, hyggelige og hjelpsomme. :o) Det er en glede å komme innom!
Har dere lyst til å lese flere av innleggene om juleinspirasjon så klikk på følgende linker. Juleinspirasjon IVJuleinspirasjon III, Juleinspirasjon II - Julerødt og Juleinspirasjon I.

Ønsker alle en god ettermiddag!

*
Anette Willemine

Foto: Sunhome









31 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk!
      Adventsklem til deg også!

      Slett
  2. Hei:)
    Mye lekkert der....håper ryggen er bra til i morgen slik at du kommer...jeg er nok der oppe litt over seks....
    klemklemklem

    SvarSlett
  3. Oi, oi, oi så du kan friste...!!! Så utrolig mye fint, skulle gjerne ha fullt opp en stor handlevogn der ja...

    Ha en finfin dag og uke!!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er sannelig ikke lett å gå ut av denne butikken uten å ha med seg noe.

      Klem til deg :o)

      Slett
  4. Så bra at dere koooosa dere i helgen:)
    Herlig med slike turer ♥
    Og nyyydelige inspirasjonsbilder:)

    Ha en fin fin kveld!

    SvarSlett
  5. Her skulle jeg nok funnet mye flott! Flott at du deler så mange inspirasjonsbilder med oss. Det kan i alle fall jeg trenge nå i adventstiden. Gleder meg til å pynte til jul her i nyhuset. Og litt ny pynt trenger jeg også. Synd det er så langt til Sandvika storsenter.
    Kos deg resten av kvelden! Klem Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, veldig hyggelig å vite at jeg kan inspirere noen. Dersom du bor langt unna en av de tre butikken, så kan du jo få tak i varene i deres nettbutikk! http://www.rmnorge.no/nettbutikk

      Ønsker deg fin dag, Berit! Klem

      Slett
  6. Oj oj oj sååå mye fint agitt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, sant! Ikke lett å unngå kjøp i denne butikken. ;o)

      Slett
  7. åååå så masse fint!! blir jo heeelt julefrelst her hehe=)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he, det blir jeg alltid i den butikken også. :o)

      Slett
  8. Jeg elsker inspirasjon! Nydelig bilder ♥
    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  9. Så herlige de stjerneskålene var (på bilde nr 6).

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de har jeg kjøpt meg akkurat nå til jul. :o)

      Slett
  10. Å, så mye fint, takk for herlig inspirasjon ღ
    jeg var innom deg litt tidligere i dag, men
    hadde da bare tid til å titte :) Det blir som
    regel bloggrunder på meg senere på kveldene :)
    Ønsker deg en fortsatt fin uke og adventstid ღ
    Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  11. Utrolig vakre bilder ,fra en utrolig vakker og spennende butikk !!! Har ikke sett butikken julepyntet,men det må jeg bare få til ! Klem fra Liv

    SvarSlett
    Svar
    1. Si fra når du skal ta en tur, kanskje vi kunne ta en kaffe?

      Slett
  12. De har så mye lekkert hos Riviera Maison, men som jeg har nevnt tidligere er mye av det rett og slett for stort for et lite hus på 100 kvm. Men, etpar småting har jeg fått skaffet meg derfra likevel :-) Herlige bilder fra en butikk jeg skjønner at jeg må innom før jul. Jeg har faktisk ikke vært innom Sandvika storsenter siden de bygde om for flere år siden! Har en mistanke om at det kan bli dyrt så jeg får vente til etter jul. Herlige bilder inne hos deg som vanlig Anette.

    Takk for sist forresten, veldig hyggelig å prate med deg som vanlig. Jeg ble ikke så lenge, hadde en uke med fullt program så jeg tok en tidlig kveld.

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, ja det er ikke så lett å gå ut uten å ha handlet en ting eller to. ;o)
      På tide at du tar deg en tur på SS, mye fint der nå.

      Kjempekoselig å se deg igjen - som alltid!

      Klem

      Slett
  13. Hei Anette Willemine!
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg! Og takk for juleinspirasjon hos deg, men vakre bilder! Jeg på visst ta meg en tur til Sandvika snart! Det er herlig med advent og det gjelder å nyte dagene og de fine stundene!

    God advent til deg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  14. Huff Anette dette høres ikke godt ut,men da er det vel bare å ta det rolig og håpe at det blir bedre.Ja blir kos å få hjem barna dine,da er det bare å sette de i sving...
    Det var faktiskt hyggeligere i går enn sist torsdag....:)Så du skulle vært der.....men det blir ny sjanse når HC åpner ny butikk på Sandvika Storsenter:)
    Så ønsker jeg deg masse masse masse go bedring og håper at du kommer deg til fort igjen...
    klemklemklem til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Elin! Vi snakkes snart!

      <3

      Slett
  15. Hei Anette. Mye fin juleinspirasjon du deler med oss lesere. Ja, jeg kom meg en tur innom Designerenes julemarked på festningen på lørdag etter litt julehandel i byen. God julestemning i denne lørdagen. Fint innlegg du hadde om Tove Hertzberg, fantastisk flink og inspirerende dame :-) Vi avsluttet også ettermiddagen med kaffe på Drømmeplassen :-) Ha en fin adventstid.

    SvarSlett
  16. Hei Anette, leste akkurat på bloggen til Edda at du ligger med ryggvondt...tenker på deg....håper sunhomemannen stiller opp:-) mye julegodt kan også kjøpes:-) juleklem Siv

    SvarSlett
  17. Hei hei. Kjempefine bilder! Jeg bor i Bergen og er ofte innom RM butikken vår her men den er jo veldig liten sammenlignet med denne. Kunne virkelig tenkt meg en tur for å se butikken på Sandvika også, den ser jo alldeles nydelig ut!

    God helg til deg :)

    SvarSlett

Har du noe du vil dele? Legg gjerne igjen en kommentar her, da blir jeg glad!