tirsdag 15. januar 2013

C O R A L

Når du gir gode råd, så forsøk bare å hjelpe - ikke å behage. (Solon)

Hei, alle fine!
Jeg forsetter min presentasjon av farver vi vil komme til å se mer av denne våren og sommer,
både innen klesmote og interiørprodukter.
Korall er en vakker farve som kan være fin alene eller sammen med andre farver. Den vil komme i et vell av nyanser og her viser jeg noen av dem. Noe for enhver smak. Mal en vegg eller kanskje bare en liten krakk. Personlig synes jeg korall i de friske nyansene er finest i små doser, men kan også se noen av de blekere nyansene kan være lekre å bruke her hjemme.

Er dere klare for mer korall?

+
Anette Willemine

Moodboard: Sunhome, Foto: Produsentene/Pinterest

Hermes, vår/sommer 2013

Erdem, vår/sommer 2013

Lugar Encantado vår/sommer 2013, My Louiscious Life 

Sonoe Kinoshita/Pinterest

22 kommentarer:

  1. Oja korall kommer nog väldigt starkt.
    Läckert till grått vitt..,brunt.
    Kram
    Eva

    SvarSlett
  2. Wow, dette var moro å se...føler meg skikkelig trendy nå, har akkurat fått malt opp vegger i vårt nye bad (Italia) og det er i den lyseste korall fargen...;)

    Her i Italia, en veldig typisk farge på bad, og andre rom for den saks skyld...men, mere uvant hjemme i Norge !

    Ciao

    SvarSlett
  3. Korall er en nydelig vårfarge synes jeg. Den blir nok å se både på negler, antrekk og blomster hjemme hos meg. :-) Fint med slike vårpresentasjoner, da glemmer man liksom januarmørket litt!

    SvarSlett
  4. Veldig lekkert! Særlig når man får litt farge på kroppen, tenker da på klær ;D

    Ha en fin kveld, Anette Willemine!

    SvarSlett
  5. Lekker farge, men usikker på om den passer her hjemme. Den sniker seg nok inn likevel ifm borddekking og på klær. Ønsker deg en super uke.

    SvarSlett
  6. Veldig fin farge ja! Hvor mye jeg kommer til å bruke av den er jeg usikker på, men noen små detaljer vil nok komme. Klem Nicco

    SvarSlett
  7. älskar den där färgen ...

    Kram och ha en fin vecka.

    Pernilla

    SvarSlett
  8. Fargen er så smashing! Kommer til å bli brukt i tøy og litt i blomster her;)))

    SvarSlett
  9. En nydelig farge! Jeg foretrekker korall på klær og assosoarer fremfor interiør, men det er jo smak og behag. En pute og noen lys skulle jeg alltid unnet meg:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. Nydelig !!
    Litt av den fargen fresher opp , både inne og ute :)
    Nydelig på klær, mest sommerklær i den fargen må
    jeg innrømme :)
    Ha en fin fin kveld :)
    klem klem :))

    SvarSlett
  11. Herlig farge:-) Jeg har et skjerf og flere armbånd i denne fargen, fresher skikkelig opp.
    Hege

    SvarSlett
  12. Wow så flott inspirasjon:) Det blir nok noe på meg i denne fargen i løpet av våren.

    Ha en riktig fin kveld:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  13. Liker egentlit korall veldig godt. Men da først og fremst i klær og ikke så mye på hjemmebanen. Kjøpte litt sommer og vår klær i korall sist sommer og det er jo veldig fint til en litt sommerbrun hud. Hadde også en neglelagg i korall somjeg likte godt. Hmm, nesten så jeg begynner å glede meg til sommeren og ikke minst våren nå.

    Ha en fin tirsdagskveld
    Klem

    SvarSlett
  14. Hei igjen Anette!
    Vet du, jeg er egentlig ikke så klar for korall heller jeg. Sær? Jeg? Neida, jeg kan til nød strekke meg til et par puter eller en blomst. Og korallfargede roser i haven om sommeren er jo lekkert da. Blir spennende å se hvilke farger som vil dominere mormorhuset denne våren og sommeren. Ha en fin tirsdagskveld da du. Kan jeg bruke mailen på siden her om jeg vil sende deg noen ord? hilsen Berit

    SvarSlett
  15. Ja takk til den korallfargede Birkinbagen...

    SvarSlett
  16. Korall er nydelig, spesielt mot sommerbrun hud:)
    Men i interiøret, der er jeg litt mer skeptisk...
    Tipper likevel det dukker opp NOE:)

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  17. Jeg synes det er nydelig, jeg!! Og inspo-bildene dine gjør meg helt sikker!! Klem

    SvarSlett
  18. Ja det er en alldeles nydelig farve......går mot vår nå:)
    fin dag til deg
    klemklem

    SvarSlett
  19. For et nydelig innlegg , stråler energi og glede av denne fargen.
    Virkelig flott satt sammen.
    Tusen takk for så hyggelig hilsen på bloggen min, det ble jeg veldig glad for.
    Ønsker deg en flott vinter dag.
    Mvh Karianne Vikse

    SvarSlett
  20. Hej!
    Härlig färg o underbara bilder!
    Såg ditt inlägg på evalevabo och om du undrar varför hon får sådana inlägg, så läs dessa inlägg som handlar om henne:
    http://houseofphilia.blogspot.se/2013/01/nu-blir-det-ett-sant-dar-inlagg-igen.html
    samt
    http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/stellanevatessajapp-osv-ge-dig-nu.html
    Ville bara varna dig i all vänlighet.
    Tack för en underbar blogg.
    mvh Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Anna!
      Dette var ikke noe hyggelig å lese. Det høres ikke bra ut, uansett hvem denne personen er, så er det bare trist at mennesker kan skrive og mene slike ting.

      Takk for søte ord om min blogg! Du er hjertelig velkommen tilbake! :)
      Ønsker deg en fin uke!
      mvh Anette Willemine

      Slett
  21. Nydelig farge:) sprekt og sommerlig.
    Klem,Line

    SvarSlett

Har du noe du vil dele? Legg gjerne igjen en kommentar her, da blir jeg glad!