onsdag 30. januar 2013

Messenytt

Jeg ønsker deg nok sol til at livet ditt blir lyst. Jeg ønsker deg nok regn til at du setter pris på solen. (Ukjent opphav)

Hei! Nå har jeg redigert noen bilder fra Gave- og interiørmessen på Lillestrøm. Denne gangen ble det kun tid til én dag, så det ble noen hektiske besøk på de viktigste standene/leverandørene. Mille Moi var selvfølgelig på listen. Fineste Une og Lene, eierne av Mille Moi, har mange lekre nyheter på lager. Her er noen dem fra deres flotte stand. Ser dere noe dere liker?

*
Anette Willemine

Foto: Sunhome

Etter å ha snakket med flere stands på messen, var det stor forskjell på antall besøk av kunder og salg. Dette gjaldt ikke jentene fra Mille Moi, som kunne glede seg over stor interesse fra kundene.

På messen i august introduserte Mille Moi noen av delene i et nytt serviset. Dette er nå komplettert med mange nye deler og mønstre, som gir et utall av kombinasjonsmuligheter.

Paisley er et mønster jeg har synes godt om i mange år, så det var sepennende å se at Mille Moi har innlemmet nettopp dette i deres nye kolleksjon.

Herlig og fresht, også i rødt.

Puter, brikker. løpere, puter, det var mange muligheter.

Her er serviset i den greige farven, som jeg liker så godt. Supersøte hjertetallerkener.

Mille Moi har også accessories og klær. Jeg falt helt for denne lekre ponchoen i cashmere, som finnes i marineblå og titan, og et herlig skjerf (har jo totalt dilla på skjerf) samt en blå veske i semsket skinn. Kunne i grunn bare tatt med meg dette antrekket hjem.  

Nye puter i lyse farver og noen søte frostete lykter likte jeg også. Fine lykter!

19 kommentarer:

  1. Ser ut att finnas mycket fint till våren ..alltid kul med ny inspiration ...

    Kram från Göteborg
    Pernilla

    SvarSlett
  2. Me fint å se hos Une ser jeg

    SvarSlett
  3. Så utrolig mye lekkert, blir rent misunnelig jeg. Vi her på Vestlandet får telle ned til Interiørmessen i Grieghallen til høsten, synd at det er såå lenge til...

    Ha en fortsatt fin uke!!

    Klem

    SvarSlett
  4. MYE fint!! Heldige er du som får med deg slike ting :)
    Men jeg må innrømme ( nå får jeg sikkert mange på nakken) at jeg synes det er rart at stjerne holder koken enda?
    Ønsker deg en fortsatt fin uke :-) !

    SvarSlett
    Svar
    1. Skjønner hva du mener med stjerner, men jeg de er så klassiske at de ikke er en spesielt trend som går over. :)
      Fin uke videre til deg også! :)

      Slett
  5. Mille Moi har så mye lekkert;)
    Finner alltid noe fint der;)) Vet hva jeg skal se etter i butikken!

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  6. Hej Anette. Så mange vakre ting! og alle stjernene, skjønt! den blå veske hengende på utstillingsdukken ser fantastisk og ville være flott å få til en sommerfest :-) takk for de vakre ord og vakre bilder! Ha en fin dag

    SvarSlett
  7. Så utrulig masse fint å sjå på,må være veldig kjekkt å gå rundt slik å kikke sjølv om det nok er litt slitsomt og:)heldige du er!

    Ønsker deg ei. Fin torsdag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. *sukk* Så mye lekkert! Neste år SKAL jeg få med meg denne inspirasjonsfylte messen.. Nesten litt vondt i hjertet at jeg gikk glipp av den i år også.. Jaja, neste år! *smiler*

    De beste ønsker om en fin dag til deg
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er inspirerende å gå rundt på standene. Du trenger ikke vente helt til neste år, for de har messen to ganger i året, den neste er i august. :)
      Fin dag til deg også!

      Slett
  9. Nydelige bilder!!
    MilleMoi har mye lekkkert ja ♥

    SvarSlett
  10. Marineblått, hvitt, stjerner og striper blir aldri umoderne hos meg om sommeren! Siden vi bor ved sjøen er jeg veldig glad i den maritime stilen.
    Og det ponchoantrekket hadde passet utrolig flott i mitt garderobeskap også.
    God og glad torsdag til deg fra Berit

    SvarSlett
  11. Mye fint her, ja !

    Moro å se at blåfarger er fremdeles aktuelt - bare litt mere gråblåaktige.
    Rødt seg så freshet ut, men av en eller annen grunn passer det aldri inn ho smeg, så det blir å kose seg med bildene.

    Forstår jeg rett at Mille Moi er da firma som selger til butikker?
    Så fall - hvor kan man da finne deres produkter hen i f.eks. Oslo?
    Hvis du vet...

    Takk for at vi fikk bli med deg på messen :)
    Moro, moro !!

    SvarSlett
  12. Oj, vad mycket fint här! Det jag fastnade mest för är faktiskt den blå väskan och ponchoen i cachmere. Mycket läckert!
    Kram Helen (Lund, Sverige)

    SvarSlett
  13. Så utrolig mye fint og lekkert! Kjenner shoppinglysten kribler her oppe ;) Enkelte ganger er jeg nesten glad for at jeg bor her jeg bor, sparer endel på det hehehe. Har selv kjøpt litt nye puter med litt mintfarve i, skal forsøke med litt annet et rosa for en gangs skyld.

    Takk for inspirasjonen! Håpe du har en fabelaktig dag der nede i sør! Her er solen tilbake, selv om jeg egentlig ikke har sett den enda... Men deilig med mere lys.

    Stor klem fra nord!

    SvarSlett
  14. Nydelige inspirasjonsbilder , ja de har utrolig mye lekkert ;)Ønsker deg en skjønn torsdag vennen ;)
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  15. så mycket fint.
    Ha en bra kväll.
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  16. Mille Moi standen var virkelig noe eget :)

    God helg til deg, her skal jeg nyte en skikkelig deilig alenekveld hjemme før vi spenner på skia og drar til Beitostølen i morgen :)

    klemklem

    SvarSlett
  17. God helg til deg.
    Messenytt er flott lesestoff.
    <3

    SvarSlett

Har du noe du vil dele? Legg gjerne igjen en kommentar her, da blir jeg glad!