fredag 15. februar 2013

7 - 2 = HELG

Den som er herre over sin lidenskap, er slave av sin fornuft. (Sitat: Cyril Connolly)

Ahh, fredag, en vanvittig deilig dag!
En hektisk uke er tilbakelagt, med både oppturer og nedturer.
Jeg har lært, gått på trynet, fått glade nyheter og mestret noe jeg lenge har jobbet for.
Så det "årnær sæ" som dere sier i Fredrikstad. ;)
Nå skal jeg tråkke over helgens dørstokk med ønske om å skrive noen ord i boken min,
og hente frem skisseblokk og blyant for å tegne.
Det er gjerne det jeg gjør når jeg vil fylle hodet og sjelen med næring.
Klart mye annet jeg kunne funnet på også, men akkurat denne helgen er det dette jeg har lyst til.
Hva gjør dere når dere skal lade batteriene?

Collagene jeg har satt sammen i dag er i tråd med den stemningen jeg vil lage meg.
Synes det var så vakre bilder og tenkte dere kanskje finner noe inspirasjon i dem?

Ønsker dere alle en deilig fredags ettermiddag og kveld!

*

Anette Willemine

Collage: Sunhome Foto: Se linker.


13 kommentarer:

  1. Du er så flink...nydelige bilder i delikate farger. God helg til deg...for meg er det full jobb.

    SvarSlett
  2. Bloggen din er så fin, flott og inspirerende. En fryd å titte inn hver eneste gang!
    GOD HELG!!

    SvarSlett
  3. Åååå så nydelige og inspirerende bilder:)du er så flink og det er ein fryd å lese bloggen din,du lærer oss så masse og har mykje kunnskap til glede for oss som leser!
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder :-) Lykke til med skrivingen i helgen !
    Batteriene mine skal lades!

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder! De rosa koppene var lekre, skulle gjerne hatt dem.
    Jeg er nå i vinterferiemodus, med bena hevet og sprudlevann i glasset! Deilig! God helg til deg Anette fra Berit

    SvarSlett
  6. første bildet i collage nr 2, dåååån sier jeg bare. Elsker rosa og disse var bare helt perfekte.Takk for tipset:-)
    Skjønner hva du mener og alt du viser gir meg godfølelser.

    Ha en riktig god helg

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  7. Jeg lader batteriene ute i naturen.
    I skogen, ved sjøen eller på heia.
    Og i armkroken til kjæresten...<3

    Denne helga er det barnebarna som står i høysetet<3
    ...trenger kanskje et lite pusterom etterpå, selv om det er veldig koselig å være sammen med dem.
    God helg<3

    SvarSlett
  8. nydelige bilder som lader batteriet i dag og ellers er det inspirerende interiørbilder, naturen og håndarbeid som lader meg. Takk for den fine bloggen din, du har noen delikate fargesammensetninger---selv om jeg ikke er fan av rosa, så passer det så godt hos deg.Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  9. Vilket fint kollage! Klart du får låna bilden. Ha en fin lördag!

    SvarSlett
  10. Vakre bilder ,sarte fine farger:) Godt å hvile øynene på slike bilder:) Det hender livet byr på nedturer,desverre.... Da gjelder det å finne veien opp igjen og lade batteriene :)Jeg er en enkel sjel å lade.... Kjøper meg noen interiørblader,og drømmer meg bort av å se på vakre bilder i dem :) Eller jeg tar meg en tur til en spennende interiørbutikk (les RM SS ):)Ha en fin søndag Nyt dagen ,den kommer aldri tilbake :) Klem fra Liv

    SvarSlett
  11. Nydelige, duse farger du viser:) Ja, livet går opp og ned. På en måte en trøst å vite kanskje at det gjelder for alle.
    Håper uansett du har nå hatt en fin helg, og har en fiin dag idag med tegneblokk og blyant, eller boka di!
    Hmm.. hva jeg gjør når jeg skal lade batteriene? Det som stort sett alltid funker er enten å gjøre noe kreativt, helst sy noe. Eller så er det godt å ha med familien og hunden på tur i skogen. Lufte hodet, snakke med familien og få ny input. Likevel er det av og til best å gå helt alene i skogen, ja, eller på tur i det hele tatt egentlig.

    Nå har jeg lagt inn/overført alle mine gamle kreative innlegg fra den gamle bloggen. Ser litt over dem, og kjenner kreativiteten og lysten til å kreere noe bobler i meg. Men ikke alltid at formen tillater det om dagen rett og slett. Kanskje jeg begynner på noe, men orker ikke å avslutte:( Men håper på en fin uke nå hvor jeg orker å avslutte også. jeg har vinterferie og skal stort sett bare ha eldstemor hjemme.
    Tenker vi en av dagene skal bake de berømte bollene etter oppskrift fra deg:).. guri, som jeg/du får skryt av dem Willie! :) Jeg skryter fælt av dem jeg også skal jeg innrømme, og sier at det kan jeg fint gjøre uten dårlig samvittighet, fordi det er din oppskrift, ikke min. Haha:) Så det så!:)

    Gode klemmer fra Line

    SvarSlett
  12. Så vakre bilderNå skal jeg kose meg her inne.

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett

Har du noe du vil dele? Legg gjerne igjen en kommentar her, da blir jeg glad!