torsdag 7. februar 2013

Ett rom - 3 stiler

Å eksistere, å ha ein identitet, skal eg alltids klare, så lenge eg sjølv kan få bestemme kva det skal innebere. (Ragnfrid Trohaug)

Hei, alle gode!
Å finne en farve og en stil som passer til sin egen smak og rommet man har, er ikke alltid like lett. Jeg får mange henvendelser om akkurat dette. Tenkte derfor å vise tre eksempler på hvordan en en kan finne frem til en helhetlig stil i samme rom, men likevel med forskjellig uttrykk. Det er dyktige Jannice, med bloggen Simplicity, som har laget dette innlegget. Hun har flyttet sin flotte blogg til Sköna Hem, og vil fortsette å dele gode tips og vakre bilder med oss lesere. Anbefaler en tur innom bloggen hennes!
Kom gjerne med en tilbakemelding på hvilken stil dere likte best!

Nå skal jeg ut å kjøpe litt utstyr til det nyoppussede hjemmekontoret mitt. Resultatet kommer på bloggen om ikke lenge. Det blir det første innlegget fra kontoret.

Ønsker dere en deilig dag!
*
Anette Willemine


STIL 1 – Bohemelux


STIL 2 – Klassisk eleganse med blått


STIL 3 – Brunt og natur

20 kommentarer:

  1. WOW! trenger liksom ikke si mer.. Elsker det jeg ser!

    SvarSlett
  2. Vakkert , øynene mine hvilte litt ekstra på bilde 1 og 3 :)
    NYDELIG !

    SvarSlett
  3. Kjempefine inspirasjonsbilder du viser! Jeg har vertfall blitt veldig inspirert! :)

    Ha en herlig torsdag :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Hei Anette, Enig med deg Annikas collage som du viser er flotte og viser jo hvor lett det er å endre litt stil og det liker jeg:-) Ofte er en annen vase eller pute i en annen farge nok og vips så er det ny energi i rommet! Annika har en søt blogg som nå er blitt Skøna Hem blogg:-) Det er morsomt! klem Siv:-)

    SvarSlett
  5. sier som lilpastil... WOW !!! Og jeg trenger heller ikke si mer !!
    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Likte dette innlegget veldig godt!
    Likte alle stilene:) Gjerne litt av alle tre.
    Men skal jeg velge en så blir det Bohemluxe.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. WOW !!!! Det seier jeg berre . Men kan jeg spørre? . På det siste bilde kor kommer sengen og vesken fra ? Dei var berre rålekker :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det vet jeg dessverre ikke, men du kan jo prøve å sende Jannice, som har laget collagen, om hjelp. Linken finner du over bildene. :)

      Ha en fin kveld!

      Slett
  8. Herleg og vanskeleg å velge..

    Fin kveld til deg :-)

    SvarSlett
  9. Så smuk inspiration. Ja Jannice er så ferm til styling og få det hele til at se ekstra lækkert ud, ligesom du! Alle 3 stilarter er skønne og charmerende på hver deres måde :-) tak for inspiration Anette og nyd weekenden når den kommer, kram :-)

    SvarSlett
  10. Så flott!!
    Du er knallflink altså:))
    Likte alle veldig godt ♥

    SvarSlett
  11. FANTASTISK!
    her er det inspirajon i bøtter og spann! Elsker alt fra Day og Svenskt tenn , derfor er bohemlux min favoritt :)

    SvarSlett
  12. Ja takk, kan jeg få et myye større hus, mange soverom og flere stuer, ja da sier jeg "Ja takk, alt sammen!" Dette var inspirasjon til tusen! Så mye lekkert! Men skulle jeg velge - ja så måtte det bli de blå nyansene.
    Dette var strålende Anette! God torsdagskveld til deg fra Berit

    SvarSlett
  13. Så herlig innlegg. Det er faktisk ikke mye som skal til heller!! :) God kveld.

    SvarSlett
  14. Fantastisk flott inspirasjon! Morro å se hva små ting gjør for helheten..
    Nydelig :)

    Ha en flott fredag og helg :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  15. så mycket snyggt.
    Ha en fin fredagskväll.
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  16. Oj veldig lekkert!! Vet du fargekoden på veggene på bilde 2? Eller er vel muligens samme farge på alle 3? Lekker uansett. Tusen takk på forhånd.
    Mvh,
    Jeanett

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Jeanett!
      Det er samme farven på alle tre variantene. Farvekoden vet jeg ikke, men du kan kanskje sende Jannic, som bor der, en forespørsel. Du finner linken til bloggen hennes i innlegget her.

      Fin helg til deg!

      Slett
  17. Hei. Du har det så utrolig fint!! Lurer på hvor den blå og hvite blomsterpotten er fra?

    Christine

    SvarSlett

Har du noe du vil dele? Legg gjerne igjen en kommentar her, da blir jeg glad!