onsdag 13. februar 2013

FREMSNAKKING

Vennskap krever at det verken finnes misunnelse eller gjerrighet. (Francesco Alberoni)

I dag skal jeg drive litt fremsnakking. En god og kjær bloggvenninne, Anki, med bloggen Landlige Hjem, driver interiørbutikk på Jessheim og nettbutikk med samme navn.
Jeg har satt sammen collager med en smakebit av noen av produktene hun selger. Anbefaler en tur til den kjempekoselige butikken hennes på Jessheim og til nettbutikken.
Anki er et menneske det oser godhet og hjertevarme av. At hun er et oppkomme av ideer og kreativitet, er en av mange ting som gjør denne damen til et menneske jeg setter stor pris på!
Dere som allerede kjenner Anki sin blogg, vet at hun tar vakre interiørbilder, men visste dere at hun også tar de nydeligste portrettfotografier. Jeg bare må legge ved et par eksempler på et oppdrag hun hadde for en brudesalong. Er de ikke skjønne?

Ønsker dere alle en glad og inspirerende dag!

*

Anette Willemine

Foto: Anki, Landlige Hjem



12 kommentarer:

  1. Fremsnakking er BRA! Og Anki er heldog som har en venn som deg :-)
    Nydelige bilder!
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  2. Ja, er så koselig og mye fint her :)
    Flott sted og flott dame!
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er godt å kunne snakke positivt om andre! Og denne butikken er rene "godtebutikken" for store jenter!! Så mye lekkert - noe for enhver smak.
    Riktig god onsdagskveld til deg Anette, klem Berit (som nå også følger deg på FB)

    SvarSlett
  4. Hei Anette, Helt enig, det er søt butikk og lekre godbiter det er helt klart! klem Siv:-)

    SvarSlett
  5. Så mye fint!! må visst ta meg en tur innom nettbutikken ;)

    SvarSlett
  6. Ja,det er en skjønn butikk ,og innehaveren er også skjønn :) Fremsnakking ,å snakke positivt om andre ,gjør at en faktisk blir mer positiv selv også ! Gjør godt å rose ,misunnelse og baksnakking skaper bare dårlig humør ... Rose det som roses bør :)Og..som en roper i skogen ,får en svar:)Ha en fin dag ,Anette :)

    SvarSlett
  7. Hei Anette. God egenskap og kunne prate fint om andre. Nydelige ting og bilder du viser. Landlige hjem fikk en ny følger i dag :-) Stille på bloggen min for tiden, vi har "fått livet litt på vent hjemme hos oss". Min kjære er under utredning pt og interiør og blogg har ikke blitt prioritert. Satser på å komme stertk tilbake :-) Ønsker deg en flott Valentines dag.

    SvarSlett
  8. Hei.
    Så sant alt du sier om Anki, men at hun tar så fine portrett visste jeg ikke, nydelige,
    Men du er jommen ikke så værst du heller...
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Kjære ♥ vakre gode du, du ER godheten selv og jeg er så heldig som har fått muligheten å bli kjent med deg!! ♥ Du strør om deg med positivitet og hjertevarme av det største slaget!! Jeg sitter her med tårer i øynene når jeg leser dine varme ord og er rørt langt inn i hjerteroten (helt rød i kinnene er jeg også her jeg sitter) Du er best!! Ønsker deg en strålende vakker Alle hjertersdag ♥ Varme gode klemmer, din venn Anki

    SvarSlett
  10. Anki er helt super, kunne ikke vært mer enig i det!!! Butikken hennes har jeg dessverre ikke fått besøkt, men vil veldig gjerne.... :) :)

    Når det er sagt - du stiller i samme rekke du Anette ♥

    Fortsatt fin alle hjerters dag til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Super dejlige produkter og hvilken skøn butik! Og særdeles fine produkter alle så dejlige og med masser af underspillet luksus! Skønt at være beriget med sådan et venskab og tusind tak for tippet, og ha en vidunderlig weekend kære Anette.

    SvarSlett

Har du noe du vil dele? Legg gjerne igjen en kommentar her, da blir jeg glad!