søndag 17. februar 2013

TONER I MOLL

Musikk gjør en svak på en måte så man blir sterk. (Benny Andersen)

Søndag kveld og helgen gikk fort og tregt på én gang. Et usynlig virus fant det for godt å ta inn på hotell i denne kroppen her. Altså... det ble lite med både tegning og  skriving denne helgen, som jeg hadde gledet meg til. Hehe, heldigvis finnes det nye dager å ta av. Hva er vel en skarve mavevirus sammenlignet med virkelige utfordringer.
Så selv om godstolen er grei å ha akkurat nå, så tenker jeg at morgendagen bringer godt nytt, feberen går ned og at jeg sparker det frekke viruset ut fra dette hotellet.
Bildet i dag er tatt i stuen for en stund siden, og collagen noe jeg brukte til inspirasjon for meg selv. Det har hengt på hjemmekontoret mitt, men er nå i en av mange inspo-bøker jeg har liggende.

Håper dere har hatt en virusfri helg.
Nyt kvelden!

*
Anette Willemine

PS! Som dere kanskje har registrert har headeren blitt skiftet ut litt ofte i det siste. Jeg tester ut litt ulike varianter, og jeg setter stor pris på om dere har lyst til å komme med deres mening på de forskjellige. 

Foto: Sunhome

14 kommentarer:

  1. Deilige myke farger! Artig å samle på moodboards, og se hvordan fargepreferansene utvikles over tid.

    Her har ett virus tatt plass i halsen min kjenner jeg, prøver på mental utmattelse av det - så vi får se i morgen hvem som er staest ;)

    Ønsker deg en virusfri ny uke!

    Klem Linnette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Linnette. Så får du satse på at den virusen hos deg ikke er så ivrig. ;)
      Fin ny uke til deg.

      Slett
  2. Herlig bildecollage! God bedring :)

    SvarSlett
  3. Sånne virusbesøk har jeg ikke noe til overs for! Heldigvis har jeg gått klar foreløpig. Men den kranglete ryggen er det lite å gjøre noe med.
    Men du - den headeren du har nå er veldig fin. Så vårlig og samtidig så dus og fin i fargene. Spennende å prøve seg frem med ulike bilder. Du er sååå flink! Riktig god søndagskveld fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Berit! Ja, det er morsomt å leke seg litt.

      Kjedelig at du har en kranglete rygg, vet godt hvordan det er...
      :)

      Slett
  4. Heihei, flotte bloggen din er til kjempestor inspirasjon! Veldig lekker farge i stuen din. Er det lov og spørre om fargekoden? Ser ut som en go og varm gråfarge og samtidig ikke for mørk.
    Tusen takk på fohånd.

    Mvh,
    Jeanett

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Jeanett!
      Takk for gode ord. :) Farven i stuen er Jotun Lady Hvit Lin. Er kjempefornøyd for den går så fint til det meste av farver.
      Fin ny uke til deg!

      Slett
  5. koselig sofakrok med mange herlige puter--virkelig noe å slange seg i når viruset er i kroppen. Den headeren du har nå er veldig harmonisk, men det er jo allt du kommer med så lykke til videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det var hyggelig å høre. :)
      Fin ny uke til deg!

      Slett
  6. Så fine herlige ton i ton farger ! Nydelig !

    SvarSlett
  7. Åh vad jag gillar de bruna tonerna. Varma färger. Helt i min smak.
    Ha det fint
    Eva

    SvarSlett
  8. God bedring, så håper jeg viruset ikke får noen "late sjekk ut" på ditt "hotell" - er så kjipt å hangle....

    Delikat stue bilder, oi harmoniske farger.

    Som svar til ditt spm ang header'n din, elsker bildet og logo'n din er super fin, men p min skjerm, blir disse to "boksene" i nesten identisk farge, kanskje hatt en litt mørk og en litt lys, hvis ikke det er meningen at de skal være nesten ton-i-ton, da :)

    Moro å prøve seg litt frem, lykke til :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for tilbakemelding ang headeren. Det er meningen at den bare skulle ligge i de samme nyansene. I alle fall i dette utkastet. ;) Har mange flere på lager.
      Fin ny uke til deg!

      Slett
  9. Deilige farver!

    Håper du er bedre i dag! Her oppe har mageviruset herjet i lang tid. De fleste i familien min har hatt det, og det var ikke så veldig koselig. Går jo flere dager før man føler at magen er helt normal igjen.

    Ønsker deg en fin kveld, her oppe blir det bare sløvings foran tven med oppstart av ny 71 grader nord :)

    Klem klem!

    SvarSlett

Har du noe du vil dele? Legg gjerne igjen en kommentar her, da blir jeg glad!